poniedziałek, 30 czerwca 2014

Powitanko ;3

Cześć :D
Na początek chciałybyśmy opowiedzieć coś o nas.
Weronika
"Mam 12 lat. Moją pasją jest muzyka. W wolnym czasie lubię chodzić na spacery z moimi przyjaciółkami, a najbardziej z moją kuzynką Sarą. Kocham także jeżdzić na rowerze, skakać na skakance i tańczyć. Jestem z natury nieśmiała. Ubóstwiam wakacje i Tymbarka. "

Sara
"Mam 14 lat. Interesuję się muzyką, głównie rapem. Pasjonuję się śpiewem oraz występami teatralnymi. W wolnym czasie lubię spotykać się z przyjaciółmi, blogować, jeżdzić na rowerze, chodzić na spacery, jeździć na rolkach i rysować. Staram się cieszyć z każdej chwili życia, lecz przeważnie misię to nie udaje. Uwielbiam ludzi z poczuciem humoru. Kocham imprezować. "

Bloga zalożyłyśmy, ponieważ przeważnie w wakacje się nudzimy. Mamy za dużo czasu wolnego, dlatego postanowiłyśmy udostępnić Wam kawałek naszego życia. Mam ogromną nadzieję, że blog wam się spodoba i często będziecie tu zaglądać ;)
ZAPRASZAMY!

1 komentarz: